Miki, Mikuś, Mikołaj

Znowu jesteśmy na zwolnieniu. Tym razem to jednak tylko przeziębienie. Postanowiłam dmuchać na zimne i poleżeć tydzień w domu, bo wiem jak się u mnie zazwyczaj kończy taka przechodzona infekcja. Jeśli się szybko wykuruję, to chciałabym wrócić jeszcze do pracy. Postawiłam sobie granicę - do końca sierpnia maksymalnie. Szczególnie, że jesienią zacznie się wśród dzieci sezon chorobowy :-/ A później już tylko odpoczynek i zbieranie sił "na później"...

Brzuszek rośnie, co bardzo mnie cieszy. Faluje też rytmicznie - synuś jest wyjątkowo ruchliwy, szczególnie wieczorami. Może będzie sportowcem, jak tatuś ;-)

Synuś - 21. tydzień

A to ja - 22. tydzień, z piłką pod sukienką ;-)

Wybraliśmy też imię. Będzie Mikołaj :-) Nie wszyscy są zadowoleni z takiego wyboru, ale to przecież Nasze zdanie jest najważniejsze?! Poza tym pracując z dziećmi, przez te kilka lat pojawiło się wiele skojarzeń, mnóstwo imion zostało więc skreślonych od razu ;-)

Coraz więcej rzeczy do wyprawki już mam. Zaczynam rozglądać się za wózkiem. Na razie skłaniam się ku firmie Bebetto - cena znośna a jakość dobra. I najbardziej przypasowała mi ich estetyka. Teraz tylko kwestia wyboru modelu i koloru - czyli najgorsze ;-)

7 komentarzy :

  1. Śliczna piłeczka :)
    Super imię, nie przejmuj się tym, że nie wszystkim się podoba, bo nigdy nie osiągnie się takiego wyboru, który będzie pasował i wam i innym. Najważniejsze, że to będzie wasz Miki :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. U mnie dopiero brzuch spuchnięty, a pewnie piękne zaokrąglony będzie widać za jakiś czas :) U mnie koniec 3 miesiąca i nie ukrywam, że dostaje wariacji, mamy już łózeczko i wózek, dużo tego jest, a nie chce niczego zostawiać na ostatnią chwilę, bo nie wiem jak będzie moje samopoczucie. Aktualnie czuje się dobrze i chodzę do pracy, ale wolę dmuchać na zimne :) Jeżeli chodzi o imiona to tak, skreślamy od razu te z którymi mamy różne przejścia :P my jeszcze nie wiemy bo nie znamy płci, nie mogę się doczekać:P A imię podobać ma się Wam, opinia innych powinna iść w las, niektórzy chcieliby mieć zbyt dużo do powiedzenia. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy i Mikołaja i Bebetto :) Oba wybory uważamy za rewelacyjne :)
    My na to imię zdecydowaliśmy się ze względu na dwóch wybitnych naukowców - Kopernika i Teslę. Teraz już nie zamieniłabym Mikiego na nic innego. No i chyba będziemy mieli całą kolekcję zabawek z myszką Miki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj bardzo ładne imie- jeden z naszych typów jakby miał sie urodzić chłopiec- najwazniejsze ze Wam sie podoba :). ja uslyszalam ostatnio ze Antosia- tak bedzie sie zaywala nasza córeczka-to imie dla psa. Zignorowalam zaczepke;)
    Wybor wozka uwazam za najtrudniejszy, idziecie do sklepu z upatrzonym modelem, a tam milion innych!! Zarezerwujcie sobie kilka godzin ;)

    Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przyszłej Mamusi :) Ja jestem świeżo upieczoną mamą, a dopiero co byłam na takim etapie. Urządzaliśmy pokoik, szykowaliśmy wyprawkę. Czas tak szybko leci. Nie obejrzysz się i będziesz miała maluszka na rękach!
    Nie słuchaj innych, nigdy. To Wasza sprawa, jak dacie na imię dziecku i przede wszystkim jak je będziecie wychowywać. Ja nie znoszę jak ktoś mi prawi uwagi.. Mogę być wtedy nieprzyjemna :)
    My wybraliśmy wózek Baby Design, też polecam :) Chociaż Bebetto też mieliśmy na uwadze, ale moim zdaniem lżej prowadzi się Baby Design.
    Pozdrawiam! Zapraszam do mojego macierzyńskiego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeszukując internet natrafiłam na Pani blog, zobaczyłam wpis o ciąży i postanowiłam do Pani napisać.
    Pracuję w redakcji nowego programu, do którego poszukujemy kobiet w błogosławionym stanie. Może byłaby Pani zainteresowana? Dla przyspieszenia kontaktu podaję poniżej numer telefonu do siebie.
    Nasz program ma się stać platformą do wymiany informacji na temat sposobów prowadzenia ciąży i przygotowywania się do porodu. Poszukujemy do niego kobiet, które chcą poznać różne metody rodzenia i są otwarte na dyskusję z innymi przyszłymi Mamami. Pod okiem wykwalifikowanej położnej pomożemy im dobrać najlepszy dla siebie sposób sprowadzenia dziecka na świat.
    Jeśli byłaby Pani zainteresowana, zapraszam do kontaktu. Wyprzedzając od razu pytanie, które może się nasunąć: to jest program poradnikowy, nie naruszający granicy intymności, jaką byłoby np. nagrywanie porodu.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Aleksandra Syrtów

    519 520 331
    a.syrtow@tvn.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) Ja właśnie zaczynam przygodę z blogowaniem, również spodziewam się Dzidziusia i dlatego szukam takich blogów jak ten ;) Jeśli masz ochotę zapraszam do siebie www.fasolka2016.blogspot.com.
    Co do imion my mamy już dawno wybrane imię, zarówno dla córeczki jak i dla synka. Chociaż jeszcze nie wiemy co kryje się między nóżkami naszej Fasolki :)

    OdpowiedzUsuń